prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Neke pjesmice

Sunce sja iza plota,
ja zavoljeh idiota,
i da ima sto života,
sve bih dala za tog
SKOTA!!!

Život bez ljubavi je
kao noć bez jutra,kao
noć bez jutra,kao danas
bez sutra,kad ti je duša
prazna samoća je najgora
KAZNA!!!

Ljubav je ruža,cvijetak
koji nikad ne vene,ljubav
je zlatna nit koja je spojila
TEBE i MENE!!!

Iako glumim da mi do
njega nije stalo,za zag-
rljaj njegov sve bi srce
dalo.Iz ravnodušnosti
ljubav se krije,zar nikad
shvatiti nećeš da do tebe
stalo mi je?!

Ti si kao zvijezda,
plavo nebo krasiš,
anđeli te čuvaju da
se ne ugasiš,i zato
nemoj pasti s neba,
jer postoji netko tko
svoj osmijeh TREBA!!!

Ljubav su mora,ljubav
su neba,ljubav je sve
što ljudima treba.Ljubav
je potok što teče iz raja,
a poljubac je putić što
dva srca SPAJA!!!

Ljubav...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 27.12.2007.

LJUBAVNE PJESMICE

Srce svoje ne daj nikomu
ni po koju cijenu,
samo onomu tko ti
daje svoje u zamjenu.
Idi stazom ljubavi i
negdje se smjesti
ja ću istim putem,
pa ćemo se SRESTI!!!

Cvijetiću moj mali,ako
ti oluja života latice slomi,
neka svijetlo u oluji što
će sjati bude sva moja
ljubav što ti je mogu
DATI!!!

Ne prođe ni tren da
ne mislim na tebe,
ne prođe ni dan da te
ne želim kraj sebe,
ne prođe ni san da
u njemu nisi ti...
i tako mi prolaze
dani SVI!!!

Ove će zime pahulje
snježne biti svjedokom
ljubavi nježne.Koraci
po snijegu vode k sreći,
koliko te volim vrijeme
će REĆI!!!

Netko u srcu čuva sreću,
netko dio sna,a tebe
ANĐELE čuvam JA!!!

Tisuću riječi mnogoje,
jedna riječ malo je,
ali dvije govore sve:
VOLIM TE!!!

Kad nisi tu ni kiša nije kiša,
ni ljubav nije ljubav kad
se usne spoje,ni usne nisu
usne ako nisu tvoje!

Ja nemam drugi dom,
osim u srcu tvom.Osim
tebe nikoga na svijetu
nemam ja.Tko će ruku da
ti da kad dođu vremena zla,
tko će ako neću JA?

Dok gledam dijamant kako
vječno blista,pitam se zašto
moja sudbina nije ista,
a onda se sjetim da imam
tebe i shvatim da dijamant
imam kraj sebe!

Sudbina piše dnevnik
srca mog,roditelji
crtaju bajku djetinjstva mog,
put moje mladosti piše Bog,
a ti pišeš legendu srca
MOG!!

Ako umre ljubav,umiru i
snovi,ni čamac bez vode
ne može da plovi,kao nebo
bez SUNCA,kao mjesec
bez NOĆI,ja bez tebe
nikad neću MOĆI!!!

I smrt će jednom doći
po svoje i Bog će biti
svjedok za nas dvoje,
a tada,kad se otvori
srce moje,u njemu će
pisati:ZA TEBE JE KUCALO,
MALENO MOJE!!!

Poslat ću ti vjetar da ti
miluje kosu,za dobro
jutro poslat ću ti rosu.
Poslat ću ti mjesec da ti
noću sja,a za poljubac
pobrinut će se ja!!!

Kad odlazi netko koga
voliš,a minute postaju još kraće,
nemoj plakati,iako ti se plače.
Svaki odlazak treba shvatiti,
jer ljudi odlaze da
bi se mogli VRATITI!!!

Da mi je imati tu moć
pretvoriti se u noć,pa
da vidim cijeli grad i da
doznam gdje si sad,da se
uvučem u snove tvoje
i saznam kako ti se ljubav
ZOVE!!!

Prolazi jesen,uskoro će zima,
sve manje nade za nas dvoje
ima.Možda ću naći neke slične
oči,ali bez tebe anđele NIKAD
neću moći!!

Ja te trebam u životu kao
što čovjek treba vodu,
kao što ptica ima krila,
ti si meni dušo u SNIMA!!!



| komentari (56) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.